У новому особистому кабінеті є вся необхідна інформація для споживачів: нарахування, оплати та рахунки за спожиту електричну енергію.
В ПрАТ «Харківенергозбут» звертають увагу, що старий особистий кабінет для побутових споживачів більше неактивний, тому необхідно здійснити реєстрацію у новому особистому кабінеті і створити новий акаунт. Як це зробити – дізнавайтеся за посиланням:
Для здійснення реєстрації у особистому кабінеті побутових споживачів ПрАТ «Харківенергозбут» вам потрібно перейти за посиланням та зробити декілька важливих кроків:
Крок 1: Ввести особисті дані – прізвище, ім’я, по батькові, Вашу активну електронну пошту та вигадати пароль;
Крок 2: Отримати на Вашу електронну пошту листа з підтвердженням реєстрації у особистому кабінеті;
Крок 3: Натиснути на посилання у листі від ПрАТ «Харківенергозбут»: «Підтвердити адресу»;
Крок 4: Вітаємо, Ви успішно зареєстровані у особистому кабінеті побутових споживачів ПрАТ «Харківенергозбут»!
Крок 5: Після входу до особистого кабінету ПрАТ «Харківенергозбут» обрати розділ меню «Мої ОР» та натиснути «Пошук ОР населення»;
Крок 6: Після вводу особового рахунку натиснути «Знайти», а потім «Додати»;
Крок 7: Ввести суму останньої оплати за особовим рахунком, який Ви додаєте, та натиснути «Додати»;
Крок 8: Закрити діалогове вікно.
Новий кабінет та рахунки за липень 2024 року вже доступні для споживачів.