Чугуївська міська рада Харківської області

Чугуївська міська рада

Подати заяву про призначення пенсії можна на порталі «Дія»

Пенсійні послуги без візитів в установи. Подавайте заяву про призначення пенсії за кілька кліків на порталі Дія.

Які типи пенсії я можу оформити онлайн?

На порталі Дія можна подати онлайн-заяву на призначення таких видів пенсій:

  • за віком;
  • за вислугу років;
  • по інвалідності;
  • у разі втрати годувальника.

Після подання заяви потрібно відвідувати підрозділ Пенсійного фонду України?

Так, після перевірки поданих онлайн документів потрібно відвідати ПФУ. З собою треба мати оригінали документів для отримання пенсійного посвідчення. Паперове пенсійне посвідчення можна забрати в підрозділі ПФУ за місцем перебування на обліку, а електронне пенсійне посвідчення – у відділенні банку, вказаному в заяві.

Якщо заяву відхилено

Зверніться за деталями до Пенсійного фонду України за телефоном 0-800-503-753 або на електронну пошту info@pfu.gov.ua. 

Як змінити спосіб виплати пенсії?

Подайте заяву про зміну способу виплати пенсії на порталі Пенсійного фонду України.

Для цього:

1. Авторизуйтесь в кабінеті користувача на порталі ПФУ.

2. Зайдіть у Меню — Щодо пенсійного забезпечення.

3. У розділі Внесення змін до пенсійної справи виберіть Заява про зміну способу виплати пенсії

Які документи знадобляться для заповнення електронної форми заяви про призначення пенсії?

Обов’язкові для завантаження – скановані копії картки платника податків (РНОКПП) та паспорта (або посвідки). Інші документи можуть знадобитись залежно від виду пенсії та даних анкети заявника.

Що таке електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) і чим воно відрізняється від звичайного?

Електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) – це документ у вигляді звичайної пластикової банківської картки, який підтверджує статус пенсіонера. На відміну від звичайного пенсійного посвідчення, ЕПП поєднує функції посвідчення і платіжної картки та містить електронний підпис.

Як отримати електронний підпис (КЕП)?

Отримати електронний підпис можна:

  • У ПриватБанку онлайн або у відділенні банку – для клієнтів ПриватБанку послуга безкоштовна.
  • У Telegram чат-боті Ощадбанку – безкоштовно.
  • В особистому кабінеті Вчасно за допомогою облікового запису, пошти та Дія.Підпису — безкоштовно.
  • У МВС та ДПС — безкоштовно.
  • У кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг – близько 200 грн, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів.

Електронний ключ до підпису радимо зберігати на змінному носії (наприклад, на флешці).

Поділитись
Перейти до вмісту