
Власністю АТ «Харківобленерго» є кабельні і повітряні електромережі, які ідуть лише до ввідного щитка будинків. Електромережі всередині обслуговує управитель – комунальне чи інше підприємство, а також ОСББ. Проводка в квартирі чи приватному домоволодінні – відповідальність власника житла, а вуличне освітлення – сфера компетенції місцевих комунальників.
Таким чином, якщо немає світла тільки у вашій оселі, і автомати/запобіжники в порядку, вам потрібно звернутися до приватного електрика або спеціалізованої організації, які знайдуть причину знеструмлення та вирішать проблему.
У разі відсутності електрики на сходовій клітці або у вашому багатоквартирному будинку, телефонуйте до комунальних служб або зверніться до голови ОСББ.
Якщо без електроенергії одразу кілька будинків, тоді повідомити про це або дізнатися причину знеструмлення ви можете в АТ «Харківобленерго». Для цього є декілька способів:
Наявність аварійних чи планових відключень можна перевірити у розділі «Відключення за адресою» (https://www.oblenergo.kharkov.ua/uk/gaoinfo) на сайті товариства. У відповідній формі потрібно обрати зі списку, що випадає, ваш населений пункт, вулицю та номер будинку, а потім натиснути «Перевірити».
Інформацію про відключення також можна отримати або передати через мобільний додаток «Харенерго», зайшовши у відповідний розділ «Відключення».
Те ж саме можна зробити через чат-боти обленерго у Viber (https://chats.viber.com/kharkivoblenergobot) та Telegram (@Kooz2bot).
Якщо вам не вдалося скористатися електронними сервісами товариства, ви можете зателефонувати до кол-центру «Харківобленерго» та повідомити про проблему за такими номерами:
- (057) 34-24-413,
- (067) 23-40-413,
- (063) 05-40-413,
- (050) 05-40-413.
Фахівці АТ «Харківобленерго» турбуються про своїх споживачів і роблять все можливе, щоб у разі планових або аварійних відключень світло в оселях з’являлося якомога раніше!