Чугуївська міська рада Харківської області

Чугуївська міська рада

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

Чугуївська міська рада Харківської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу інформаційних технологій та цифрового розвитку Чугуївської міської ради.

Претенденти на заміщення вакантної посади повинні бути громадянами України, вільно володіти державною мовою, мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за рівнем спеціаліст, магістр та відповідати кваліфікаційним вимогам.

Особи, що бажають взяти участь у конкурсі, надають такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • 2 фотокартки 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • копію паспорта громадянина України;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
  • згоду на збір і обробку персональних даних.

Особа, яка претендує на заміщення вакантної посади, зобов’язана заповнити електронну форму декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2023 рік на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції nazk.gov.ua за допомогою власного персонального електронного кабінету.

Заяви приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про конкурс.

Додаткову інформацію щодо умов проведення конкурсу, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у службі персоналу апарату виконавчого комітету Чугуївської міської ради (вул. Старонікольська, б. 35-а, тел. (05746) 2-35-03).

Поділитись
Перейти до вмісту