Чугуївська міська рада Харківської області

Системний підхід та об’єднання зусиль сім’ї, соціальних служб і громади здатні змінити життя дітей на краще

15 травня в молодіжному центрі «Кампус» відбувся тренінг на тему «Ведення випадку у сфері захисту прав дітей, зокрема у роботі з сімейними формами виховання» в межах проєкту ЮНІСЕФ «Посилення альтернативного догляду через підтримку реформи кращого догляду в Харківській області».

У заході взяли участь представники служб у справах дітей, центру соціальних служб, інклюзивно-ресурсного центру, медики, фахівці благодійного фонду «Волонтери: Дорослі – Дітям», а також соціальні педагоги, які працюють із дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування.

Мета тренінгу – поглибити знання учасників щодо практичного застосування підходу «ведення випадку» (кейс-менеджменту) – персоналізованої моделі підтримки сімей з дітьми, що передбачає аналіз ситуації, вибір ефективних методів втручання, залучення ресурсів родини та громади, а також моніторинг результатів і оцінку ефективності наданої допомоги.

Під час навчання учасники:

  • опрацювали ключове поняття ведення випадку;
  • актуалізували знання про ресурси родини та громади й способи їх залучення;
  • ознайомилися з ефективними методами аналізу ситуацій та використання різних форм та методів роботи у процесі ведення випадку;
  • відпрацювали практичні навички реагування в ситуаціях різного рівня складності.

Отримані знання та навички допоможуть фахівцям ефективніше підтримувати родини та запобігати вилученню дітей із сімейного середовища.

Проєкт ЮНІСЕФ «Посилення альтернативного догляду через підтримку реформи кращого догляду в Харківській області» реалізує БФ «Волонтери: Дорослі – Дітям» у співпраці зі службою у справах дітей Харківської обласної державної адміністрації (ОВА) та Харківським обласним центром соціальних служб за фінансової підтримки уряду Ірландії Irish Aid та Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини (BMZ) через державний банк розвитку KfW.

Поділитись
Перейти до вмісту