Якщо раптом перестав працювати газовий котел, плита або колонка, головне не намагатися усунути проблему самотужки.
Аби обстежити обладнання на предмет поломок без псування приладів та не потрібних ризиків, споживач може звернутися до організації, з якою уклав договір на технічне обслуговування обладнання, або до сервісного центру виробника газового приладу.
До сервісної центру варто звертатися, якщо газове обладнання перебуває на гарантії.
Якщо гарантійні строки у приладу, що зазнав поломку, вичерпані – допоможуть встановити причину несправності та відновити роботу обладнання працівники спеціалізованих організацій з дозволами на виконання робіт підвищеної небезпеки.
У будь-якому випадку, якщо термін гарантійного обслуговування газового приладу вичерпано, а сам прилад експлуатується вже доволі тривалий строк, далекоглядніше заздалегідь мати контакти спеціалістів для звернень.
Контакти Харківської філії «Газмережі» для звернень з приводу ремонту, заміни або обслуговування газових помічників – плит, котлів, колонок:
066-300-2-888
098-300-2-888
093-300-2-888